Operatiunile IT reprezinta un aspect crucial in majoritatea organizatiilor. Business Continuity constituie unul dintre principalele puncte de interes, organizatiile utilizand sisteme informatice pentru a-si desfasura operatiunile. Daca aceste sisteme devin neoperationale, operatiunile pot fi complet compromise motiv pentru care este nevoie de o infrastructura IT care sa minimizeze timpul de nefunctionalitate. Pentru companii, securitatea informatiilor reprezinta un alt element de interes si preocupare in acelasi timp, iar Centrul de Date Frontal Integrateg Solutions ofera un mediu sigur, care minimizeaza orice bresa de securitate posibila.
Atentia acordata clientului si nevoilor acestuia reprezinta un avantaj competitiv pentru noi. Frontal Integrateg Solutions ofera servicii specifice Centrelor de Date, non-stop, 24x7x2, prin intermediul celor doua departamente, Help-Desk si NOC. Serviciile furnizate sunt standard sau pot fi personalizate, in functie de nevoile clientului.
Cea mai mare preocupare a Frontal Integrateg Solutions o reprezinta disponibilitatea afacerilor clientilor sai. Timpii aferenti SLA-ului (raspuns, interventie, solutie) sunt prompti, clientul contacteaza direct personalul Frontal Integrateg Solutions autorizat sa rezolve problema si, in cazul intarzierilor, escaladarea poate ajunge pana la nivelul CTO si CEO.
Centrul de Date Frontal Integrateg Solutions poate oferi conexiuni prin intermediul operatorilor principali din Romania: VODAFONE, TELEKOM, ORANGE, PRIME TELECOM, EUROWEB, RCS-RDS, conexiuni care sa raspunda nevoilor clientilor din punct de verere al capacitatii si redundantei.
Data center Otopeni
Sistemul de climatizare / control al mediului